Menu

Klachten

Klacht of defect binnen garantie 

Heb je een klacht of defect binnen de garantieperiode, dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@solanowonen.nl of telefonisch contact met ons opnemen (058-2897955). Bij een gebleken defect krijg je een nieuw onderdeel toegestuurd. Bij een defect of schade aan het product waarbij het niet mogelijk is een vervangend onderdeel te sturen, wordt het beschadigde product bij je opgehaald en gerepareerd.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Graag wijzen wij je erop dat de garantie geldt in het geval van gebrekkige kwaliteit van geleverde producten, ondeugdelijkheid van de verwerkte materialen en incompleetheid. Tevens dient het gebrek aantoonbaar aan Solano Wonen te wijten zijn. Uitgesloten van de garantie zijn meetfouten, normale (materiaalafhankelijke) slijtage, krimpen, verkleuringen en oneigenlijk gebruik.